کراتینین بالا و تورم در بیماری های کلیه کردم کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین بالا و تورم در بیماری های کلیه کردم کنترل

زکریا یک بیمار بیماری کلیوی 16 ساله از آفریقا است. او تمام بدن تورم به مدت دو سال. بدون تشخیص دقیق توسط دکتر به او داده شد و نیز وجود دارد بدون درمان موثر. دو سال بعد، وضعیت او بدتر و پدرش یک کلیه به او پیوند می شود. با این حال، شرایط خود را می رود به بدتر پس از یک سال.
کراتینین سرم او افزایش یافته و به 325umol / L و او دوباره در بیمارستان بستری شد. اما وضعیت او به خوبی کنترل نمی شود. سطح کراتینین او افزایش به 450umol / L. او توسط دکتر خود گفته بود را به پیوند کلیه است. چه خبر بد برای او!
هنگامی که او در بیمارستان بستری شده بود، او نمی تواند راه برود و در یک صندلی چرخدار نشسته است. حجم ادرار تنها ترمیم کننده مو 300ml است. است یک توده بزرگ در معده خود را، که از تجمع سموم و یبوست وجود دارد. علاوه بر این، زکریا همچنین دارای پلورال افیوژن شدید و تجمع مایع در پریکارد. او مبتلا به نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه تشخیص داده میشود.

تنها پس از 7 روز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، تورم از بین می رود و پلورال نیز از بین می رود. حجم ادرار خود را به 1800ml افزایش یافته است. پس از یک ماه از درمان، او احساس بسیار راحت به علت از بین رفتن علائم دیگر مانند تهوع، استفراغ، خستگی و خارش پوست، و غیره او می تواند با خود راه رفتن. از همه مهمتر، او نیاز به پیوند کلیه هر بیشتر با بهبود عملکرد کلیه خود نیست.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: